loading...
بزرگترين مرجع موزيك و فيلم و سريال
وحید بازدید : 22 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام کادوی تولدت
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی عبدالمالکی به نام کادوی تولدت
ترانه: نرگس جعفری ، آهنگ و تنظیم: علی عبدالمالکی

 

Ali%20Abdolmaleki%20 %20Kadoye%20Tavallodet دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام کادوی تولدت

———————————————

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام کادوی تولدت
واسه تولدت هدیه گرفتم
با اینکه از دستام خیلی دوری
نمیخوام جام تو جشنت خالی باشه
به دستت میرسونم یه جوری
دلم میخواد خودم اون لحظه باشم
تا جای کادو با من روبرو شی
خودم باشم ببینمت زمانی
پیرهنی که بت دادم رو میپوشی

تولدت مبارک خودم باید بگم بهت
کادویی که خریدم خودم باید بهت
کاشکی بهم خبر بدی بگی بیا تولدم
کاشکی میشد تولدت فقط تو باشی خودم

تکست آهنگ کادوی تولدت از علی عبدالمالکی

میخواستم ببینک چه شکلی میشی
چقدر با دیدنش بی تاب میشی
همیشه تیره میپوشیدی اما
با رنگ روشنم جذاب میشی
واسه تولدت هدیه گرفتم
نگاش کردم و بغضمو شکستم
ببخش کادوش مرتب نیست آخه
اونو با چشم خیس گریه بستم

تولدت مبارک خودم باید بگم بهت
کادویی که خریدم خودم باید بهت
کاشکی بهم خبر بدی بگی بیا تولدم
کاشکی میشد تولدت فقط تو باشی خودم

 ———————————————
دانلود آهنگ کادوی تولدت از علی عبدالمالکی

 

 دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download


دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download


دانلود آهنگ با کیفیت 64
Download

———————————————

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقدر از اين وبلاگ لذت برديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1076
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 1,746
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,021
  • بازدید ماه : 5,303
  • بازدید سال : 14,646
  • بازدید کلی : 149,167