loading...
بزرگترين مرجع موزيك و فيلم و سريال
وحید بازدید : 35 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار گوگل کروم جدیدترین ورژن برای اندروید و کامپیوتر ۲۰۱۵

گوگل کروم یکی از معروف ترین و محبوب ترین محصولات کمپانی بزرگ گوگل می باشد که با سرعت بسیار بالا و همچنین امنیت عالی که دارد توانسته است در داخل ضلع مثلث سه مرورگر قدرتمند جهان یعنی فایرفاکس، اپرا و کروم قرار بگیرد. این مرورگر در حال حاضر رقیب اصلی فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر و … به حساب می آید و حتی می توان آن را از لحاظ برخی از قابلیت ها برتر از مرورگرهای نام برده شده دانست. اصلی ترین ویژگی Chrome 37.0.2062.117 ظاهر ساده آن است. کروم دارای ظاهری ساده می باشد که حتی کاربران مبتدی نیز در هنگام کار با آن دچار هیچ مشکلی نخواهند شد و می توانند به سادگی با ان کار کنند. گوگل کروم دارای سرعتی بسیار عالی و باورنکردنی در بارگذاری صفحات وب می باشد و میتواند این صفحات را در زمانی بسیار کوتاه تر نسبت به مرورگرهای دیگر بارگذاری کرده و نمایش دهد. امنیت گوگل کروم را می توان از سایر مرورگرهای دیگر بیشتر دانست. دلیل این امر نیز جایزه هایی بود که کمپانی گوگل برای هک کردن Google Chrome در نسخه های اولیه آن قرار داد. گوگل برای کسانی که بتوانند کروم را هک کنند جایزه های ارزنده ای قرار داده بود تا بدین طریق بتوانند به تمام ایرادات امنیتی مروگرش پی ببرد و آنها را حل کند.امیدواریم از گوگل کروم در استانه سال ۲۰۱۵ لذت ببرید!

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Chrome 37.0.2062.117

کروم قابلیت جلوگیری از باز شدن صفحات آزار دهنده را دارد و می تواند تا حد بسیار بالایی از باز شدن صفحات و تبلیغات آزار دهنده پاپ آپ جلوگیری نماید. این ویژگی هنگامی بسیار به چشم خواهد امد که در یک وب سایت چندین تبلیغ پاپ آپ آزار دهنده قرار گرفته باشد که موجب آزار کاربران شود.

قابلیت های کلیدی مرورگر Google Chrome:

  • پشتیبانی از افزونه های مختلف
  • پشتیبانی از پوسته ها و تم های دیدنی
  • قابلیت پردازش هر تب به صورت جداگانه
  • بدون هنگ کردن و کرش صفحات
  • سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
  • امنیت عالی و کم نظیر
  • دارا بودن جستوجوگر داخلی برای جستوجوی مطالب
  • قابلیت محافظت از رمزهای عبور
  • قرار دادن وب سایت های مخرب در بلک لیست

در نسخه های جدید گوگل کروم، قابلیت ترجمه داخلی مطالب نیز گنجانده شده است. به این ترتیب دیگر کاربران برای ترجمه متن یا کلمه های مورد نظرشان لازم ندارند که به وب سایت گوگل ترنسلیت برای ترجمه متون و یا کلمات مراجعه نمایند.

وحید بازدید : 41 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دریافت قیمت موبایل، تبلت، لپ تاپ|نبض بازار اندروید

  Nabze Bazaar 1.5.1نرم افزاری بسیار کاربردی و مهم برای کاربران آندروید و به ویژه برای کسانی که به موضوعات اقتصادی و قیمت روزانه اقلام مختلف نیاز دارند. این نرم افزار می توانید قیمت وسایل و کالاهای مختلف الکترونیکی، ارز، سکه و … را نمایش دهد. قیمت هایی که توسط برنامه “نبض بازار” نمایش داده می شود از منابع دقیق و قابل اعتماد گرفته می شود. نبض بازار از چندین منبع مختلف برای نمایش قیمت ها استفاده خواهد کرد که همگی آنها معتبر هستند پس نگرانی از بابت صحبت قیمت ها نخواهید داشت!یکی از ویژگی های بارز نرم افزار Nabze Bazaar این است که قیمت اجناس مختلف را دسته بندی های مشخص قرار داده است تا برای پیدا کردن قیمت هر وسیله با مشکلی مواجه نشوید. برای مثال قیمت گوشی های موبایل، قیمت ارز، قیمت دلار، قیمت لپ تاپ، قیمت ابزارهای جانبی موبایل، قیمت ابزارهای جانبی کامپیوتر و … هر کدام در یک دسته بندی قرار دارند تا به سادگی بتوانید به کالای مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. حتی نبض بازار به محض وارد شدن به برخی از همین بخش ها، زیر مجموعه های دیگری نظیر شرکت سازنده نیز در نظر گرفته است تا کار کاربران برای پیدا کردن محصول ساده تر از پیش شود.

Nabze Bazaar 1.0

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یکی دیگر از قابلیت های Nabze Bazaar این است که شما می توانید آن را در زمانی که آفلاین هستید نیز مرور کنید. به این ترتیب شما زمانی که آنلاین هستید قیمت ها را در زمانی کوتاه دریافت خواهید کرد و هنگامی که به اینترنت متصل نیستید می توانید آخرین قیمت های زمان آنلاین بودنتان را مشاهده کنید. با نصب کردن نبض بازار بر روی گوشی تان می توانید همیشه و در هر مکانی سریعا به جدیدترین قیمت ها نظیر قیمت موبایل، لپ تاپ، ابزارهای جانبی کامپیوتر و لپ تاپ، سکه، دلار، دوربین عکاسی و فیلم برداری، انواع تبلت ها، ماشین های داخلی و خارجی و دسترسی داشته باشید.Nabze Bazaar با گوشی و تبلت های مختلف سازگاری دارد. پس توصیه می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. در ادامه می توانید این نرم افزار را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

وحید بازدید : 41 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ریکاوری فایل های گوشی های اندروید با قدرت بالا

با دانلود نرم افزار Data Recovery for Android می توانید اطلاعات پاک شده مثل عکس و فیلم و… را در اندروید ریکاوری کنید.پاک شدن اطلاعات داخل گوشی یکی از مشکلاتی است که همه کاربران نگران آن هستند؛ چرا که این اطلاعات در مدت زمانی طولانی جمع آوری شده است و اگر به یک باره از گوشی شخص پاک شود به طور حتم مشکلاتی را پیش خواهد اورد. به ویژه اگر آن شخص از اطلاعات مذکور نسخه بکاپ نیز تهیه نکرده باشد که در این حالت دیگر کاربر قادر به بازگردانی اطلاعات به داخل گوشی خواهد نخواهد بود. اما با عرضه نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات این مشکل تا حد زیادی حل شد. نرم افزار ریکاوری قادر هستند تا اطلاعات پاک شده اعم از تصاویر، فیلم ها، آهنگ ها و فایل های مختلف را دوباره بازیابی نمایند. نرم افزارهای بازیابی اطلاعات بسیار زیادی نیز تاکنون عرضه شده است که هرکدام از آنها دارای قابلیت هایی می باشند. اما این بار نرم افزار Wondershare Data Recovery for Android 1.0.0.18 را برایتان آماده کرده ایم که ویژه بازیابی از سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این نرم افزار که بر روی ویندوز نصب می شود به کاربران این قابلیت را می دهد تا فایل های پاک شده خود را از گوشی های اندروید بازیابی نمایند. این فایل ها می تواند شامل تصاویر، فیلمها، فایل های صوتی و … باشند.

Wondershare Data Recovery for Android 1.0.0.18

بعد از این که Wondershare Data Recovery for Android را بر روی سیستم خود نصب کردید این نرم افزار گوشی یا تبلت شما را شناسایی خواهد کرد و می توانید عملیات بازیابی را در ویندوز آغاز نمایید. این نرم افزار قادر است اطلاعاتی که در داخل حافظه داخلی گوشی و همچنین رم گوشی بوده است را بازیابی نماید و هر کدام از انها را که خواستید در رایانه تان ذخیره کنید.

توجه: نرم افزارهای بازیابی اطلاعات به هیچ وجه قادر به بازیابی به صورت ۱۰۰ درصد نخواهند بود. این نرم افزارها تا هنگامی می توانند عملیات بازیابی اطلاعات را انجام دهند که اطلاعاتی جدید جایگزین اطلاعات قبلی نشده باشد. هنگامی که اطلاعاتی جدید به صورت فیزیکی جایگزین اطلعاتی که در قبل پاک شده باشند، شده باشد احتمال بازیابی آنها بسیار کاهش خواهد یافت. از همین رو نباید انتظار داشته باشید که اطلاعات حذف شده شما به طور حتم بازیابی شوند.

وحید بازدید : 38 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار IRIB TV 3.1 برای دریافت شبکه های تلویزیون

با محبوبیت گوشی های موبایل و افزایش روز افزون استفاده از آن در بین کاربران، تفکر ساخت اپلکیشین برای این گوشی ها ها بتواند کانال های تلویزیونی را بر روی گوشی پخش نماید نیز شروع شد. صدا و سیما به دنبال ساخت اپلیکیشنی برای گوشی های اندرویدی و ایفون بود که بتواند توسط انها به کاربران کمک کند تا بر روی گوشی های موبایل خود کانال های تلویزیونی را دریافت نمایند. خوشبختانه این پروژه با موفقیت روبه رو شد و با عرضه برنامه صدا و سیما توانست جای خود را در بین کاربران گوشی باز کند. و برنامه خود را در بین برنامه های گوشی جا دهد. یکی از برنامه هایی که قادر است شبکه های تلویزیونی را از طریق سرورهای صدا و سیما دریافت نماید، برنامه IRIB TV 3.1 است که شبکه های ایرانی را از طریق فلش پلیر اجرا می نماید. IRIB-TV به شما این قابلیت را خواهد داد تا بتوانید شبکه های صدا و سیمای ایران را توسط اینترنت بر روی گوشی اندروید دریافت نمایید. البته سازنده این برنامه تغییراتی در آن ایجاد کرده است تا IRIB-TV بتواند با استفاده از برنامه پلیر معروف MXPlayer نیز شبکه های تلویزیونی را پخش و اجرا کند.

IRIB TV 3.1

وحید بازدید : 43 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار SPC Music Sketchpad برای میکس موزیک و ساخت آهنگ

برنامه های موزیک سازی و میکس موزیک یکی از محبوب ترین برنامه ها به حساب می آیند که برخی برای سرگرمی و برخی نیز برای انجام کارهای تخصصی از آن استفاده می کنند. به هر حال هر دو دسته می توانند از برنامه های آهنگسازی که برای گوشی عرضه شده است استفاده کرده و این کار را در گوشی نیز انجام دهند. مدتی است که شاهد عرضه برنامه های ساخت آهنگ برای گوشی های آندرویدی هستیم که یکی از آنها SPC – Music Sketchpad 2 2.2.0 نام دارد. این نرم افزار به شما این قابلیت را خواهد داد تا بتوانید در گوشی آندرویدی تان آهنگ مورد نظرتان را بسازید. SPC – Music Sketchpadدارای ابزارهای مختلفی می باشد که از این ابزارها می توانید برای ساخت آهنگ های خود استفاده کنید. این ابزارها بسیار کامل هستند و میتوان گفت تمام ابزارهای لازم برای آهنگسازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ساخت موزیک توسط این برنامه با استفاده از ۱۶ پد حرفه ای انجام می شود که میتوانید از افکت هایی که داخل برنامه وجود دارد برای کار خود استفاده کرده و یک آهنگ حرفه ای تر و زیباتر بسازید. پدهای موجود در این برنامه به صورت چند لمسی تعبیه شده اند.

SPC – Music Sketchpad 2 2.2.0

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

قابلیت ضبط صدا نیز در این اپلیکیشن قرار دارد. شما می توانید با استفاده میکروفون گوشیتان صدا را ضبط کنید و از ان برای میکس فایل های صوتی استفاده نمایید. علاوه بر آهنگسازی نرم افزار SPC – Music Sketchpad قابلیت ویرایش فایل های صوتی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. به وسیله این قابلیت، می توانید فایل های صوتی داخل گوشی تان را مورد ویرایش قرار دهید؛ این ویرایش می تواند شامل مواردی نظیر اعمال افکت بر روی فایل های صوتی، برش دادن بخشی از فایل صوتی مذکور، به هم وصل کردن چندین فایل صوتی و ادغام آنها برای ایجاد یک فایل جدید، افزایش کیفیت فایل های صوتی و … اشاره کرد. برای کسانی که به کار آهنگسازی علاقه دارند و یا حتی برای سرگرمی از برنامه های آهنگسازی استفاده می کنند توصیه میکنیم حتما این نرم افزار را دانلود و آن را نصب کنید. به طور حتم از قابلیت های بی نظیر آن متعجب خواهید شد.

وحید بازدید : 47 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نهج البلاغه برای اندروید با قابلیت جستجو

با دانلود نرم افزار اندروید موافق هستید؟با ما با دانلود نهج البلاغه برای اندروید که قابلیت های بسیار دارد همراه باشید.کتاب نهج البلاغه Nahj al-Balagheh مجموعه ای از گزیده سخنان، نامه و احادیث حضرت علی (ع) است که به صورت یکجا جمع آوری شده است به همین دلیل مورد توجه شیعیان ۱۲ امامی قرار گرفته است اما علاوه بر شیعیان، سایر مذاهب نیز به سخنان گهروار این امام بزرگوار علاقه زیادی پیدا کرده اند و همین موضوع باعث شد تا یک نرم افزار اختصاصی با موضوع نهج البلاغه توسط برنامه نویسان ایرانی تهیه و منتشر شود. در این نرم افزار تمام حکمت های نهج البلاغه به زبان های فارسی و عربی همراه با عنوان، جمع آوری شده اند. خطبه ها و نامه ها نیز به زبان های فارسی در این مجموعه قرار داده شده اند که می توانید توسط عناوینی که دارند به سادگی آنها را پیدا کنید. شما می توانید در Nahj al-Balagheh عناوین مورد نظرتان را جستوجو کنید تا به سادگی به عنوان مورد نظرتان برسید و آنرا پیدا کنید. این اپلیکیشن این قابلیت را دارا می باشد که حکمت، سخن یا حدیثی را در آن به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید و هر زمان که خواستید به این لیست دسترسی در زمان کوتاهی داشته باشید و بتوانید آنها را مطالعه کنید.با ما با دانلود و معرفی این برنامه همراه باشید.

Nahj al-Balagheh 3

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

برخی از قابلیت های کتاب نهج البلاغه Nahj al-Balagheh:

  • قابلیت تغییر دادن فونت متون
  • حذف کردن بخش یا کلی از یک خطبه یا حکمت
  • کامل شدن لیست حکمت ها در نسخه جدید
  • قابلیت تمام صفحه کردن یا نیم صفحه کردن کتاب
  • سازگاری با انواع گوشی ها و تبلتها
  • تنظیم کردن برای عدم نمایش متن عربی
  • جستجو در میان متون
  • اسکرول سریع در بین متون
  • اشتراک گذاری متون عربی و فارسی
  • دارا بودن بخش راهنما برای کار با نرم افزار
  • جستوجو در عناوین هر متن یا در خود متن
  • جستوجو در سریع ترین زمان ممکن
  • قابلیت کپی کردن متن عربی یا متن فارسی و چسباندن آن در مکان دلخواه
  • دربرگرفتن تمام خطبه ها
  • دربرگرفتن تمام حکمت ها
  • دربرگرفتن تمام احادیث
  • دربرگرفتن تمام نامه ها
  • قابلیت تغییر دادن رنگ فونت متون
  • قابلیت تغییر دادن صفحه پس زمینه نرم افزار
  • تنظیم کردن روشنایی صفحه گوشی
  • تنظیم مدت زمان روشن ماندن صفحه گوشی
  • قابلیت دسته بندی کردن موضوعات برای دسترسی سریع و بهتر
  • قابلیت ارسال کردن حکمت ها و نامه ها در قالب پیامک
وحید بازدید : 46 چهارشنبه 12 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار گو اس ام اس برای رمزگذاری و پشتیبان گیری GO SMS

با دانلود و نصب نرم افزار GO SMS ( گو اس ام اس ) می توانید در اندروید از اس ام اس ها پشتیبان بگیرید , رمز گذاری کنید و پیامک های خود را با امکانات گسترده تر ارسال کنید. امروزه ارسال کردن پیامک چه به صورت معمولی و چه به صورت ارسال در برنامه هایی نظیر وایبر و واتس آپ و … بسیار رواج یافته است و شاید بتوان گفت هیچ کاربری را نمی توان یافت که از گوشی خود برای ارسال پیامک استفاده نکند. لذا نوشتن پیامک در سریع ترین زمان ممکن بسیار حائز اهمیت خواهد بود. پس باید از یک برنامه کیبورد حرفه ای برای این کار استفاده کرد که بتواند علاوه بر اورگونومیک بودن، سرعت تایپ شما را افزایش دهد. کیبوردهای بسیار زیادی برای گوشی های آندرویدی عرضه شده اند که هرکدام دارای قابلیت هایی می باشند اما یکی از بهترین آنها محصول کمپانی نام آشنای GO به اسم GO SMS Pro Premium 5.51 build 224 می باشد.

GO SMS Pro Premium v5.51 build 224

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا قسمت پیامک های گوشی تان را به صورت کامل مورد مدیریت قرار دهید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که مدیریت بخش پیامک ها را برایتان بسیار ساده تر از قبل خواهد کرد و می توانید با سرعت بسیار بالاتری به بخش پیامک گوشی تان دسترسی داشته باشید. توسط GO SMS Pro Premium قادر خواهید بود تا بخش پیامک های گوشی تان را نیز به صورت کامل شخصی سازی نمایید و از محیطی دلخواه با آنچه که خودتان می خواهید بهره ببرید. این اپلیکیشن دارای لیست سیاه می باشد که توسط ان می توانید پیامک های ناخواسته را در لیست سیاه قرار دهید تا من بعد هیچ پیامی از آن شماره را مشاهده نکنید. البته قابلیت های GO SMS Pro Premium به همینجا ختم نمی شود. شاید شما هم یکی از کسانی باشید که به دلیل بالا بودن تعداد پیامک های داخل گوشی تان، همیشه با پیدا کردن یک پیامک خاص، با مشکل مواجه می شوید. این اپلیکیشن این قابلیت را به شما خواهد داد تا بتوانید پیامک هایتان را پوشه بندی کنید تا همیشه دسترسی کامل و بهتری به آنها داشته باشید. از دیگر ویژگی های GO SMS Pro Premium می توان به قابلیت قرار دادن صدای زنگ ویژه برای هر مخاطب، قابلیت ارسال کردن پیامک در زمان دلخواه و زمان های آینده، استفاده از پس زمینه های بسیار زیبا، استفاده بسیار کم از منابع سخت افزاری، بهره از شکلک های بسیار زیبا و جدید، فارسی سازی کامل کیبورد گوشی، ارسال پیامک اینترنتی با هزینه کم و … اشاره کرد.

وحید بازدید : 39 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تصحیح حرفه ای تصاویر Perfectly Clear

تصاویر خود را تنها با یک انتخاب به شکلی حرفه ای تبدیل کنید !با دانلود این نرم افزار برای اندروید می توانید تصحیح حرفه ای برای افزایش کیفیت تصاویر داشته باشید.Perfectly Clear یک فیلتر و یا بهینه ساز تصویر نیست ؛ این نرم افزار برنده یک جایزه بزرگ در زمینه تکنولوژی زیبا سازی و تصحیح تصاویری است که دوربین شما آنان را به شکلی نا مناسب به ثبت رسانیده اند. با یک انتخاب ساده و در عرض چند ثانیه کوتاه ، ۱۲ اصلاح و یا تصحیح جدید از تصویر انتخابی در اختیارتان قرار می گیرد که تمامی آنان برای سلایقی خاص بسیار حرفه ای و فوق العاده می باشند. از این پس می توانید لحظات زندگی خود را در نماهایی زیبا و با کیفیت ثبت و ذخیره سازی کنید ! نرم افزار Perfectly Clear هیچ افکت و یا فیلتر خاصی را بر روی تصویر شما اضافه نمی کند ؛ در واقع این نرم افزار زیبایی و جذابیت تصویر شما را دوچندان می کند ؛ گویی که این تصویر را با یک دوربین حرفه ای ثبت کرده باشید.

Perfectly Clear1

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار جدید Perfectly Clear v2.5.11 ، میتوانید قابلیت های دوربین تلفن همراه خود را به شکل بی سابقه ای گسترش دهید. برای اولین بار ، یک نرم افزار اصلاح عیوب تصاویر قادر است تصاویر فوق العاده ای را نیز برایتان به کمک دوربین به ثبت برساند. Perfectly Clear با حذف کردن تمامی محدودیت ها ، به شما این امکان را می دهد که به کمک دوربین اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود حرفه ای ترین تصویر ممکن را با رنگ هایی شاد و جذاب به ثبت برسانید. این نرم افزار با ۱۰ ثبت اختراع و همچنین ۱۲ الگوریتم منحضر به فرد ، جوایز بی نظیری را به خود اختصاص داده است ؛ این نرم افزار مناسب ترین ابزار برای زیباسازی سلفی های شماست ؛ این نرم افزار چهره شما را تشخیص می دهد ، لبخند شما را می شناسد و روشنی چشم ها و صافی پوست شما را تنظیم می کند ، حتی سفید کردن دندان های شما نیز در این فرآیند به شکل خودکار انجام می گیرد ! به کمک نسخه جدید نرم افزار حرفه ای Perfectly Clear میت وانید انتظاراتی که از یک دوربین حرفه ای گران قیمت دارید را با دوربین اسمارت فون خود تجربه کنید ؛ از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به تثبیت کننده ، فوکوس دستی ، تایمر ، شاخص های عکس برداری و… اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید: از آرشیو حرفه ای این بخش با نام نرم افزار ویرایش عکس اندروید دیدن کنید.

وحید بازدید : 37 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تاریخ شمسی برای اندروید+مناسبت ها+امکانات زیاد

Apersian Calendar 8.5 اپلیکیشن تقویم ویژه گوشی های آندرویدی می باشد که به زبان فارسی منتشر شده است. در این تقویم می توانید تاریخ شمسی، میلادی و همچنین هجری را داشته باشید. aPersian Calendar دارای ظاهری بسیار شیک و دیدنی است.البته تمام امکانات aPersian Calendar به یک تقویم ساده ختم نمی شود و این برنامه دارای امکانات بسیار بیشتر و گسترده تری نیز می باشد که در ادامه به برخی از انها اشاره می کنیم:

تبدیل تاریخ : توسط این نرم افزار می توانید تاریخ های هجری، شمسی و میلادی را به یک دیگر تبدیل کنید. برای این کار کافی است تاریخ مبدا را وارد کنید و سپس در قسمت مقصد تاریخی که باید به شما نشان داده شود را مشاهده کنید. این عملیات کمتر از یک ثانیه طول خواهد کشید و وقت شما را نخواهد گرفت.

apersian Calendar 8.5

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

ثبت مناسبت های مختلف : aPersian Calendar این قابلیت را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند وقایع مهم زندگی خود را در آن ثبت کنند. بدین ترتیب دیگر هیچ گاه فراموش نخواهید کرد که تولد دوستان و آشنایان چه روزی است؛ یا سالگرد ازدواج خودتان و دیگران چه روزی فرا خواهد رسید!

وحید بازدید : 43 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (1)

دانلود نرم افزار حفاظت از گالری Gallery Plus | اندروید

هریک از ما ممکن است در داخل اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود ، اطلاعاتی داشته باشیم که نخواهیم هر شخصی که دستگاه ما را در دست گرفت به آن دسترسی پیدا کند. در اینجا قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با نرم افزاری جدید جهت حفاظت حرفه ای از گالری تصاویر و ویدیوها آشنا کنیم. Gallery Plus قادر است اطلاعات خصوصی شما را از دسترسی کودکان و یا دوستانتان دور نگه دارد ؛ بنابراین از این پس می توانید با خیالی آسوده دستگاه های خود را به آنان بدهید بدون هراس اینکه مبادا به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند.

Gallery Plus Pro1

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار Gallery Plus Pro – Hide Pictures v2.2.3 می تواند تمامی تصاویر و ویدیوهای مورد نظر شما را پنهان کند ، این نرم افزار از انیمیشن های جدید GIF و تمامی فرمت های تصویری PNG ، JPG و… پشتیبانی کامل دارد. یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار امکان تغییر آیکون اپلیکیشن است ؛ بدین طریق دیگر کمتر کسی شک می کند که شما با یک نرم افزار واسطه اطلاعاتی را مخفی کرده اید. با قابلیت فیلتر کردن تصاویر و ویدیوها ، میتوانید سرعت پاسخ دهی جستجو در اطلاعاتتان را کاهش دهید. نسخه حرفه ای نرم افزار Gallery Plus ، یکی از امن ترین گالری های موجود در سیستم عامل آندروید به شمار می آید. یکی از قابلیت های مهم و کلیدی در این نرم افزار امکان کار با گالری اصلی سیستم عامل آندروید است ، بنابراین شما قادر هستید گالری خود را سازماندهی و در صورت تمایل محتویات آنان را مخفی و یا رمزگذاری کنید. این نرم افزار نمایی بی نظیر از نمایش تصاویر را برایتان فراهم می کند و امکان بک آپ و برگرداندن تصاویر در سرویس ابری را برایتان میسر می سازد. از دیگر قابلیت های آن می توان به امکان محل مخفی سازی فایل ها و همچنین امکان قرار دادن پسورد اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

وحید بازدید : 36 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ضبط خودکار مکالمات تلفنی Call Recorder اندروید

به احتمال زیاد برای شما نیز پیش آمده است که لازم شده است تا صدای یک تماس را در گوشی تان ضبط کنید و آن را داشته باشید. این مورد حتی می تواند در مواردی به عنوان یک مورد امنیتی به حساب بیاد؛ برای مثال اوقاتی که شما مزاحم دارید می توانید به سادگی توسط ضبط صدای او، از صدایش استفاده کنید. در برخی از گوشی های اندرویدی این کار به صورت پیش فرض قابل انجام است و کاربران می توانند در هنگام صحبت کردن توسط خود گوشی این عمل را به سادگی انجام داده و صدای خود و طرف مقابل را هنگام مکالمه ضبط کرده و در گوشی شان ذخیره کنند. اما در برخی از گوشی های اندروید نیز این امکان فعال نیست و نمیتوان توسط گوشی صدای مکالمه ها را ضبط کرد.اگر گوشی شما جزوء دسته دوم است، لازم نیست نگران باشید چرا که سیستم عامل اندروید همیشه برای هر مشکلی یک راه حل ارائه کرده است!کافی است این برنامه را برای اندروید دانلود کنید.

Automatic Call Recorder Pro 3.72

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

راه حل این مشکل استفاده از برنامه هایی است که ویژه ضبط مکالمات تلفنی ارائه شده اند. یکی از بهترین همین اپلیکیشن ها Automatic Call Recorder Pro 3.72 نام دارد. این نرم افزار به کاربران این قابلیت را ارائه می کند تا در هنگام صحبت کردن به صورت خودکار مکالمه شان ضبط و ذخیره شود. البته می توانید برنامه را نیز در زمان دلخواه غیر فعال کنید تا عمل ضبط صدا انجام نشود. این کار را حتی در هنگام مکالمه نیز می توانید انجام دهید. شما می توانید انتخاب کنید که ضبط صدا تنها برای تعداد خاصی از مخاطبان و یا تنها یک مخاطب انجام شود. برنامه به گونه ای طراحی شده است که به شما این قابلیت را خواهد داد تا بتوانید در کل برخی از تماس ها نادیده گرفته شوند و تنها دسته ای خاص از تماس ها برای مثال شماره های ناشناس؛ ضبط شوند. از ویژگی های نرم افزار اندروید Automatic Call Recorder Pro می توان به قابلیت گوش دادن به صداهای ضبط شده داخل خود برنامه، قابلیت اضافه کردن یادداشت، به اشتراک گذاری صداها و یادداشت ها، ذخیره سازی در سرویس های ابری نظیر Dropbox برای افزایش امنیت، حجم کم، محیط کاربری راحت و … اشاره داشت.

وحید بازدید : 36 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر Afterlight 1.0.2

آیا شما هم دوست دارید با نصب یک نرم افزار کم حجم و در عین حال قدرتمند ، قادر باشید حرفه ای ترین ویرایش ها را در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود بر روی تصاویرتان اعمال کنید؟ نرم افزار Afterlight با ظاهری ساده و در عین حال عملکرد و ابزاری قدرتمند ، تنها در چند ثانیه شما را به هدف مورد نظرتان خواهد رساند. نرم افزار Afterlight در مجموع دارای ۱۵ افکت و ابزار قدرتمند و فوق العاده برای تغییر در جزئیات تصاویر شماست. دیگر نیازی نیست برای استفاده از تصاویر در شبکه های اجتماعی در دستگاه های آندرویدی ، پیش از آن تصاویر خود را در نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ و یا… در کامپیوتر ویرایش کنید ؛ به کمک نرم افزار فوق العاده Afterlight ، از این پس قادر هستید برترین افکت ها و ویرایش ها را تنها در چند لحظه کوتاه بر روی عکس های خود اعمال کنید. با ما در معرفی تکمیلی این نرم افزار همراه باشید.

Afterlight1

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

نرم افزار Afterlight مجموعه ای فوق العاده از ۵۹ فیلتر بسیار زیبا و جادویی را در خود جای داده است که با استفاده از آنان ، میتوانید تصاویر خود را به آثاری هنری و باورنکردنی تبدیل نمائید ، در بخش پکیج فیلترهای Seasons ، مجموعه ای ۱۸ فیلتر جدید گنجانده شده است که خارق العاده ترین افکت های مربوط به تصاویر را در اختیارتان قرار می دهد. این نرم افزار در مجموع دارای ۶۶ تکسچر زیبا است که در خلق آثار هنری تصویری نقش به سزایی را ایفا می نمایند. با استفاده از ۱۵ قالب متفاوت برای Crop کردن تصاویر از این پس می توانید تصاویر خود را به شکلی حرفه ای تر برش دهید و یا آنان را با ابزار چرخش ، درجه به درجه بچرخانید. آیا دوست دارید بر روی تصاویر خود قاب هایی زیبا را قرار دهید؟ نرم افزار Afterlight مجموعه ۷۷ قاب و یا فریم بسیار زیبا را در خود جای داده است که با اعمال آن بر روی عکس های خود می توانید به زیباسازی آنان کمک کنید. با استفاده از ترکیب نرم افزارهای Afterlight و اینستاگرام ، لذت بخش ترین و هنری ترین تصاویر ممکن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. امیدواریم لذت ببرید.

وحید بازدید : 39 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (1)

دانلود نرم افزار چت با افراد در اینستاگرام InstaMessage

آیا شما از هم از دوست داران شبکه اجتماعی عکس اینستاگرام هستید؟ آیا دوست دارید که بتوانید در این شبکه اجتماعی محبوب ، با دنبال کنندگان و دنبال شوندگان پروفایل شخصی خود ، به صورت متنی در ارتباط باشید؟ یکی از ویژگی های این شبکه اجتماعی ، محدود بودن قابلیت های ارتباط به لایک و کامنت است ؛ به کمک نرم افزار اینستا مسنجر که پیش نیاز آن نصب بودن اپلیکیشن رسمی اینستاگرام است ، می توانید از این پس با Following های خود در ارتباط متنی باشید و یا به قولی با ان ها چت کنید. ما را در معرفی جدیدترین قابلیت های آخرین نسخه این نرم افزار قدرتمند همراهی کنید.

InstaMessage1

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار InstaMessage به عنوان نرم افزار چت اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که با نزدیک ترین افراد به محل فعلی خود و همچنین تمامی آنان که اینستاگرام را دوست دارند ، به گفتوگو بپردازید. اینستاگرام شبکه ای اجتماعی از تصاویر به اشتراک گذاری شده توسط کاربران است ؛ در کشور ایران تعداد بسیاری از هنرمندان در این شبکه پروفایل شخصی دارند و دوست داران و طرفداران آنان می توانند با دنبال کردن پروفایل های آن ها ، تصاویر قرار داده شده توسط هنرمند موردعلاقه خود را مشاهده نمایند. آیا دوست دارید با بازیگران ، خوانندگان و یا ورزشکار مورد علاقه خود به گفتگو بپردازید. آیا دوست دارید صحبت های خود را با دوستانتان به شکلی خصوصی انجام دهید؟ نرم افزار InstaMessage به شما این امکان را می دهد که گفتوگوهایی خصوصی را با Following های خود که نرم افزار InstaMessage را نصب کرده اند تجربه کنید. به کمک نرم افزار اینستاگرام به جستجو در پروفایل ها مشغول باشید و در صورت تمایل یک گفتوگوی خصوصی را با آنان آغاز کنید. به کمک سرویس پیشنهاد هوشمند ، نرم افزار InstaMessage افرادی خاص را مطابق با سلایق شما برای آغاز یک گفتوگوی جدید پیشنهاد می کند. لازم به ذکر است که در InstaMessage نیازی به ثبت اکانت جدید ندارید ؛ تنها کافیست با پروفایل اینستاگرام خود Sign In کنید. امیدواریم لذت ببرید.

وحید بازدید : 31 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار GO Launcher EX Prime 5.02.1 | تغییر در ظاهر اندروید

اگر از ظاهر ساده و همیشگی اندروید خسته شده اید، اگر قصد دارید کارایی محیط موبایل خود را افزایش دهید بدون شک لانچر GO Launcher EX Prime می تواند انتخاب مناسبی برای تمام کاربران از جمله افراد خوش صلیقه باشد. هرکاربری دوست دارد تا محیط سیستم عامل گوشی موبایلش بگونه ای باشد که بتواند به آسانی به بخش های مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. برای تغییر در محیط کلی، ظاهر و امکانات اندروید می توان از لانچر های مختلف استفاده کرد که هرکدام از آن ها یک ویژگی خاص خود را دارند. GO Launcher EX Prime یکی از بهترین و معروف ترین لانچرهای موجود برای اندروید است و کاربردی بودن آن موجب شد تا در سال گذشته در بین محبوب ترین نرم افزارهای اندروید قرار بگیرد. استفاده از این لانچر علاوه بر زیبایی محیط سیستم عامل با توجه به سلیقه شما، باعث افزایش کارایی آن می شود.با ما در دانلود نرم افزار لانچر GO Launcher EX Prime 5.02.1 برای اندروید همراه باشید تا بهترین ظاهر را در اندروید داشته باشید.نرم افزار لانچر GO Launcher EX Prime 5.02.1

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از GO Launcher EX Prime می توانید تا جایی که امکان دارد محیط گوشی موبایل را شخصی سازی کنید. از جمله بهترین تغییراتی که این برنامه می تواند ایجاد کند می توان به استفاده از تم های متنوع، تغییر تعداد صفحات اصلی و همچنین تعداد آیکون های روی آن، تغییر فونت نوشته ها، افکت گذاری در زمان تغییر صفحه و جایه جایی و بالا-پایین آمدن منو ها، امکان تغییر در آیکون های بخش ها مختلف، توانایی حذف آسان برنامه ها نصب شده، پشتیبانی از تم ها و پوسته های مختلف و … . GO Launcher EX Prime 5.02.1 نه تنها با تمامی اندازه های گوشی های موبایل سازگاری دارد حتی با تمامی سایز های تبلت ها نیز هماهنگی دارد و بدون هیچ مشکلی برروی آن ها نصب و اجرا می شود. موضوع دیگری که در رباطه با این نرم افزار وجود دارد و دانستن آن ضروری است، سبک و کم حجم بودن این نرم افزار است و همین ویژگی باعث شده است که این نرم افزار برخلاف سایر لانچر ها پس از نصب هیچ گونه مشکلی را برای کاربر ایجاد نکند و حتی با استفاده از افکت ها و تم های گرافیکی باعث کاهش سرعت نشود.

وحید بازدید : 25 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کم پلیر قدرتمند اندروید ۲۰۱۵ KMPlayer 1.2.0

حتما با نام نرم افزار کم پلیر آشنایی دارید، نرم افزاری که نسخه کامپیوتر آن توانست به یکی از بهترین پلیرها تبدیل شود، اما حالا نوبت به سیستم عامل اندروید رسیده است تا باردیگر این نرم افزار توانایی های خود را به رخ بکشید. KMPlayer 1.2.0 نام نسخه جدید این اپلیکیشن است که این توانایی را به کاربران خود می دهد تا بتوانند طیف گسسته ای از فرمت های صوتی و تصویری مختلف را با بهترین کیفیت ممکن به نمایش درآورند. این نرم افزار چندین ویژگی کلیدی دارید که آن را به انتخاب بسیاری از افراد تبدیل کرده است اول اینکه این نرم افزار می تواند براحتی فیلم های حجیم را به نمایش درآورد برخلاف برخی از نرم افزار های دیگر که در زمان اجرای فیلم های با مشکل روبرو می شوند، دوم اینکه این نرم افزار هم در تصویر و هم در صوت کیفیت بسیار بالایی دارد و از همه مهم تر اینکه با اندازه های مختلف صفحه نمایش ها سازگاری کامل دارد.

KMPlayer 1.2.0

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

این بار کم پلیر ۲۰۱۵ را تجربه کنید که در اواخر ۲۰۱۴ منتشر شده است.همانطور که گفته شد KMPlayer می تواند بیشتر پسوند های موجود را به نمایش درآورد، برخی از این پسوند ها عبارت اند از: ۳GP, Mov, Flv, MPG, MP4, MP3, AVI, divx, iso, mkv, ogm, ts, wmv و … و این به آن معناست که این نرم افزار می تواند تقریبا تمامی فایل های تصویری و صوتی موجود در اینترنت را براحتی پخش کند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت کتابخانه برای دسترسی ساده تر به فیلم ها و موزیک ها، تغییر سرعت نمایش فیلم ها، قفل صفحه نمایش، سادگی در عقب و جلو بردن ویدئو یا آهنگ در حال پخش، حجم بسیار کم، محیط بسیار ساده و کارامد و … اشاره کرد. اما چرا این نرم افزار را باید به عنوان پلیر اصلی گوشی موبایل انتخاب کرد؟ چون این نرم افزار علاوه بر ویژگی هایی که گفته شد می تواند براحتی فیلم هایی که دارای زیرنویس با زبان فارسی هستند را نیز پخش کند و این این ویژگی های مختلف کی ام پلیر را به بهترین انتخاب برای تماشای فیلم ها سینمایی طولانی مدت در گوشی موبایل تبدیل کرده است.

وحید بازدید : 32 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم AndroVid Pro Video Editor 2.4.6

بیشتر کاربران اندروید از این موضوع اطلاع ندارند که در خود گوشی می توان فیلم هایی را که توسط دوربین گوشی شان گرفته اند، ویرایش کنند و به آن افکت هایی برای هرچه زیباتر شدنش اضافه کند. این کار را همچنین برای ویدئو کلیپ های دیگر که داخل گوشی تان است نیز می توانید به سادگی انجام داده و تغییرات دلخواه خودتان را روی انها اعمال کنید. نرم افزارهای بسیار زیادی نیز در همین زمینه برای اندروید عرضه شده است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و کاربران می تواند بنا به نیاز خود یکی از انها را نصب نمایند. اما یکی از کامل ترین و بهترین نرم افزارها در همین زمینه AndroVid Pro Video Editor 2.4.6 نام دارد که قابلیت ویرایش کامل ویدئوها و شخصی سازی انها را در اختیار کاربران قرار می دهد.

AndroVid Pro Video Editor 2.4.6

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با دانلود این نرم افزار برای اندروید میتوانید به سادگی یک یا چند ویدئو مختل را با هم دیگر ادغام کرده و از آن یک ویدئو واحد بسازید. شما می توانید توسط AndroVid Pro Video Editorبخش هایی از یک فیلم را به دلخواه خود در کمترین زمان ممکن حذف کنید و باقی مانده آن را ذخیره کنید. این اپلیکیشن این قابلیت را دارا می باشد تا ویدئو ها را در پلیر داخلی خود با کیفیت بسیار بالا پخش نماید تا ان را مشاهده کنید. قابلیت مرتب سازی ویدئوها و دسته بندی آنها یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می باشد. از جمله ویرایش هایی که توسط AndroVid Pro Video Editor می توانید بر روی فیلم های خود انجام دهید می توان به قابلیت اضافه کردن قاب های بسیار زیبا بر روی فیلم ها، افزودن افکت های متنوع و دیدنی، اضافه کردن حاشیه های مختلف به اطراف ویدئو، تبدیل کردن فیلم ها به فرمت ها مختلف، خارج سازی صدا از فیلم و … اشاره داشت. در آخر می توانید فیلم ساخته شده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. AndroVid Pro Video Editor زبان های انگلیسی و عربی را به صورت کامل پشتیبانی می کند. در نسخه جدید این برنامه مشکلاتی که در نسخه های قبلی وجود داشت حل شده اند و شاهد باگ های نسخه های قبلی نخواهد بود.

وحید بازدید : 30 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار گذاشتن والپیپر بدون تغییر سایز عکس Image 2 Wallpaper

آیا شما هم همیشه با مشکل تغییر سایز و یا به اصطلاح ری سایز شدن عکس ها در هنگام تعویض والپیپر رو به رو هستید؟ در تمامی دستگاه های آندرویدی یک فانکشن در بخش تغییر والپیپر گنجانده شده است که شما با انتخاب یک تصویر برای قرار گیری در هوم اسکرین ، بایست ابتدا بخشی از آن را Crop کرده و سپس آن را به عنوان تصویر پس زمینه قرار دهید. اما گاهی ممکن است بخواهید تصویر مورد نظرتان به صورت فول اسکرین و بدون Crop شدن در هوم اسکرینتان قرار گیرد ؛ اینجاست که به یک نرم افزار جداگانه برای انجام این عمل نیز پیدا می کنید. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم جهت انجام این عمل به شکلی بسیار ساده شما را با نرم افزار Image 2 Wallpaper 2.0.0 آشنا کنیم.با ما در دانلود این نرم افزار همراه باشید.

Image 2 Wallpaper1

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

Image 2 Wallpaper امکان تجربه رابطه کاربری جدیدی را در نسخه دوم خود به شما ارائه می کند ، شما می توانید با انتخاب گزینه Back to Classic UI همچنان با رابط کاربری گذشته بازگردید ، نرم افزار Image 2 Wallpaper با اسمارت فون ها و تبلت ها سازگاری دارد ؛ تنها کافیست تصویر مورد نظرتان را به محیط نرم افزار وارد کنید و در صورت نیاز ابتدا آن را مطابق با نمایشگر خود تغییر سایز دهید و سپس آن را بر روی هوم اسکرین و یا لاک اسکرین ست کنید. لازم به ذکر است که در صورت تمایل قادر هستید تصویر اورجینال را نیز بدون نیاز به تغییر سایز در هوم اسکرین قرار دهید. در ادامه به کمک ابزارهای تعبیه شده در این نرم افزار میتوانید تصاویر مورد نظرتان را پیش از تعریف به عنوان والپیپر بچرخانید ، آنان را Flip کنید و یا افکت های Gray Scale و همچنین تغییر نور و کنتراست را بر روی آنان اعمال کنید.

وحید بازدید : 24 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آنلاک دستگاه های گلکسی GalaxSim Unlock

تصور کنید که تنها با یک نرم افزار بتوانید قفل اپراتوری اسمارت فون ها و تبلت های گلکسی خود را باز کنید ! نرم افزار جدید GalaxSim Unlock می تواند محدودیت شبکه در دستگاه های S, S2, S3, S4, Tab, Tab2, Note, Note2 و… را بشکنید ! دیگر نیازی به پرداخت هزینه به اپراتورهای تحت قرارداد ندارید ! به سادگی انتخاب یک دکمه لمسی در این نرم افزار ، می توانید اقدام به تغییر اپراتورهای خود کنید. GalaxSim Unlock تنها نرم افزاری است که می توانید قفل اپراتورهای دیوایس های گلکسی را از بین ببرد. حتی با به روز رسانی به نسخه های اخیر ICS و یا JB ، دستگاه های GS2, GS3, GS4 یا Note2 شما مجدداً لاک نخواهند شد.

فانکشن Sim Unlock به صورت پرداخت در نرم افزار اجرا می گردد ، از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبان گیری و بازگرداندن پشتیبان EFS ، دریافت اطلاعات کاربردی از وضعیت لاک و آنلاک و… اشاره کرد.

GalaxSim Unlock1

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

توجه کنید که به دلیل ساختار سخت افزارهای مختلف هنوز تعدادی از دستگاه های پشتیبانی کننده LTE/4G ساپورت نمی شوند ، بر روی تعدادی از مدل های SGS3, SGS4 و Note2 به روز رسانی نرم افزاری جدید یک قفل قدرتمند را ایجاد می کند که عملکرد آنلاک این نرم افزار بر روی آن جوابگو نیست. پس از آنلاک شدن دستگاه ها ، حتی پس از آن روت کردن و یا فلش کردن رام ، دستگاه مجدداً لاک نمی شود. لازم به ذکر است که دستگاه های جهانی GS4 GT-I9500, GS3 GT-I9300, Note2 GT-N7100 به طور کامل پشتیبانی می شوند. نحوه انجام فرآیند آنلاک بسیار ساده است ، تنها کافیست دستگاه خود را روت کنید و در ادامه با نصب و اجرای این نرم افزار و انتخاب دکمه Unlock ، اقدام به ریبوت دستگاه کنید. در صورت تمایل می توانید دستگاه خود را پس از آنلاک کردن ، آنروت کنید !

وحید بازدید : 32 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حذف اپلیکیشن ها Root Uninstaller Pro 6.2

آیا شما از هم از اپلیکیشن های پیش فرض نصب شده بر روی رام دستگاه های آندرویدی خود خسته شده اید؟ ممکن است شما صاحب دستگاهی باشید که دارای حافظه داخلی اندکی است ، اکنون برای نصب نرم افزارهای جدید با مشکل کمبود فضا مواجه هستید ، اما مجوز حذف اپلیکیشن خاصی را ندارید ! مشکل اصلی از اینجا آغاز می شود که رام فعلی موجود در دستگاه شما دارای تعدادی از اپلیکیشن های پیش فرض می باشد که در حالت عادی امکان حذف کردن آنان از سوی کاربران وجود ندارد ؛ اما در اینجا قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با نرم افزاری جدید با نام Root Uninstaller Pro آشنا کنیم که قادر است به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن ، انواع اپلیکیشن های نصب شده بر روی دیوایس ها را برایتان حذف نماید. نرم افزار Root Uninstaller Pro علاوه بر آنکه قادر است اپلیکیشن های نصب شده شما را برایتان پاک سازی نماید ؛ بلکه قادر است نرم افزارهای سیستمی را نیز برایتان حذف نماید ! پس ما در معرفی نسخه حرفه ای این نرم افزار همراهی نمائید.

نرم افزار Root Uninstaller Pro 6.2

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

Root Uninstaller Pro قادر به سرعتی بسیار بالا اقدام به حذف اپلیکیشن های کاربری و همچنین اپلیکیشن های سیستمی کند ، پیش نیاز عملکرد صحیح این نرم افزار روت بودن دستگاه است ! با روت کردن دیوایس های خود و نصب نرم افزار جدید Root Uninstaller Pro می توانید قابلیت های کاربردی بسیاری را به دیوایس های خود اضافه کنید. برای مثال می توان به امکان حذف تمامی اپلیکیشن های نصب شده توسط کاربر و یا اپلیکیشن های سیستمی رام های استوک اشاره کرد. در ادامه این نرم افزار می تواند از نرم افزارهای نصب شده نسخه هایی پشتیبان را تهیه کند که در آینده بتوانید آنان را مجدداً نصب کنید و یا آنان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. قابلیت Reset اپلیکیشن ها به شما این امکان را می دهد که یک اپلیکیشن را به حالت اولیه پس از نصب خود بازگردانی کنید ؛ این قابلیت زمانی کاربرد دارد که یک اپلیکیشن با مشکلی رو به رو شده باشد که امکان عیب یابی آن زمان بیشتری را بطلبد. این نرم افزار امکانات گسترده ای را در زمینه بک آپ گیری و برگرداندن نرم افزارها و بازی ها در اختیارتان قرار می دهد و بدین طریق میت وانید پس از ریست فکتوری و یا تغییر رام نیز به شکلی سریع نرم افزارها و بازی های خود را به همراه دیتاهای آنان بازگردانی نمائید. لازم به ذکر است که بیشتر قابلیت های این نرم افزار در انواع دستگاه های روت نشده نیز قابل اجراست ، تنها کاربردهایی از آن که نیازمند دسترسی به فایل های سیستمی داشته باشد ، به روت بودن دستگاه نیاز دارد. امیدواریم لذت ببرید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقدر از اين وبلاگ لذت برديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1076
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 3,083
  • بازدید سال : 12,426
  • بازدید کلی : 146,947