loading...
بزرگترين مرجع موزيك و فيلم و سريال
وحید بازدید : 32 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود بازی مسابقات ریسینگ اندروید | Nitro Nation Racing 3.2.1

اگر عاشق بازی های ماشین سواری می باشید ما به شما عزیزان بازی مهیج و جذاب Nitro Nation Racing 3.2.1 را پیشنهاد می کنیم که توسط یکی از بهترین کمپانی های بازی سازی به نام Creative Mobile Games ساخته شده است. در این بازی زیبا شما خواهید توانست که لذت واقعی رانندگی با اتومبیل های مسابقه ای را با تمام وجود احساس کنید. این بازی از گرافیکی بسیار بالا و کاملا سه بعدی بهره می برد که در ترکیب با جلوه های صوتی زیبای خود باعث می شود که شما هرگز از انجام آن خسته نشوید و بتوانید به سادگی آن را برای مدت های طولانی با لذت هر چه تمام تر انجام بدهید.

دانلود بازی مسابقات ریسینگ اندروید | Nitro Nation Racing 3.2.1

پیش نیاز: اندروید ۲،۳ و بالاتر

در ابتدا بعد از ورود به بازی Nitro Nation Racing 3.2.1 شما باید از میان اتومبیل های موجود که از بهترین های شرکت های بزرگی همچون فورد ،شورلت ،هیوندای ،مزدا و…. می باشند یکی را به دلخواه انتخاب کرده و با استفاده از آن وارد میدان مسابقه و رقابت بشوید. شما باید با مسابقه دادن و پیروزی در این مسابقات پول جمع آوری کرده و با استفاده از پول هایی که به دست آورده اید اتومبیل های جدید خریداری کرده و یا همچنین اتومبیل خود را آن گونه که می خواهید از نظر ظاهر و یا موتور تقویت نمایید ،شما می توانید حتی دیفرانسیل و گیربکس اتومبیل خود را تعویض کرده و به این ترتیب شتاب و قدرت اتومبیل خود را تا حد امکان بالا ببرید. بازی Nitro Nation Racing 3.2.1 یکی از بهترین بازی های ماشین سواری مربوط به سیستم عامل اندروید می باشد که تا کنون طراحی و ساخته شده است این بازی دارای کیفیت HD می باشد که جذابیت انجام آن را برای شما دو چندان خواهد کرد ،همچنین از عواملی که باعث برتری این بازی نسبت به دیگر بازی های مشابه شده است گیم پلی بی نظیر آن می باشد که بسیار ساده بوده و شما با یک بار انجام دادن این بازی کاملا با طریقه کار کرد آن آشنا خواهید شد و متوجه خواهید شد که تا چه حد این بازی ماشین سواری اعتیاد آور بوده و شما را به خود جذب می نماید.

وحید بازدید : 31 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی نید فور اسپید شیفت Need For Speed Shift 2.0.8| اندروید

می خواهید یکی از بهترین بازی ها را برای اندروید دانلود کنید؟چند وقتی است که در بین کاربران اندروید شور تازه ای برپا شده و اکثریت گیمر ها بازی جدیدی را برای انجام دادن انتخاب کرده اند، بله NeedFor Speed Shift. به جرات می توان گفت که این بازی یکی از زیباترین و گرافیکی ترین بازی های جهان است. شما دراین بازی با یک بی ام و شروع خواهید کرد و بعد از پیشرفت در بازی به روز ترین اتومبیل هارا در اوج هیجان تجربه خواهید کرد. در این نسخه از این بازی تغییرات قابل توجهی اعمال شده و این فایل به همراه دیتا با قابلیت نصب کاملا افلاین در سایت قرار گرفته است. با سریع ترین ماشین ها مسابقه دهید و از نهایت سرعت لذت ببرید. از قابلیت های جدید این بازی میتوان به ماشین های جدید ( بی ام و ، لامبورگینی ، پاگانی ، زوندا ) در بیش از ۱۸ مکان معروف دنیا از جمله ( شیکاگو ، لندن ، توکیو ) اشاره کرد.

دانلود بازی نید فور اسپید شیفت Need For Speed Shift 2.0.8| اندروید

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یکی از عواملی که این بازی توانسته در بین کاربران اندرویدی محبوب شود این است که میتوان در بازی NeedFor Speed Shift2.0.8 ماشین را سفارشی کرد بر فرض مثال : سیستم تعلیق ، شتاب ، نیترو ، رنگبندی دلخواه ، ارتقا لاستیک میتوان همه این هارا به طور دلخواه تنظیم کرد. این شاهکار شرکت بازی سازی EA قابلیت نمایش را در دو حالت دارد یکی از داخل ماشین و دیگری از بیرون همچنین ماشین ها توانایی استفاده از نیتروژن را نیز دارند که باعث افزایش چشمگیر سرعت ماشین می شود. در گوشه سمت راست بازی نقشه مسیر حرکت شما مشخص می شود و در سمت تصویر نیز مقدار نیتروژن و دنده انتخابی و سرعت سنج و دور موتور نمایش داده می شوند. تیم نیم فور اندروید دانلود و نصب این بازی را به شما پیشنهاد می کند زیرا هر لحظه از این بازی یک جذابیت خاص خود را دارد.بازی ماشین تی

وحید بازدید : 25 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی مسابقات درگ با ماشین | Drag Racing 1.6.24

امروز برای شما علاقه مندان به بازی های اتومبیل رانی یک بازی بسیار جالب و مهیج را آماده کرده ایم ،بازی زیبای Drag Racing 1.6.24 که توانسته رکورد باور نکردنی ۵۰۰ میلیون نصب را در گوگل مارکت به خود اختصاص بدهد. در این بازی بسیار هیجان انگیز شما باید با دیگران به رقابت سرعت بپردازید و با تعویض به موقع دنده اتومبیل خود به بالاترین شتاب ممکن رسیده و در این رقابت دو نفره پیروز بشوید و به این ترتیب به مراحل بالاتر بازی راه پیدا کرده و با چالش های گوناگون دیگری روبرو بشوید.

بازی ماشین Drag Racing 1.6.24

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

در بازی زیبای Drag Racing 1.6.24 شما لذت واقعی مسابقات سرعت را احساس خواهید کرد. در ابتدا شما برای شروع بازی باید از میان بیش از ۵۰ اتومبیل مسابقه ای که از قبل برای شما آماده شده است یکی را به دلخواه انتخاب کرده سپس وارد یک مسابقه نفس گیر با رقبای خود بپردازید در این رقابت شما باید طی یک مسیر کوتاه با یک اتومبیل دیگر مسابقه بدهید و سریع تر از آن به خط پایان برسید شما در این بازی وظیفه دارید که در مناسب ترین زمان دنده ماشین را عوض کنید تین کار د افزایش سرعت اتومبیل بسیار تاثیر دارد به گونه ای که به وضوح خواهید دید که در صورت دیر و یا حتی زود عوض کردن دنده شتاب شما تا چه حد پایین آمده و شما چقدر عقب خواهد ماند. شاید در ابتدا این بازی به نظر شما یک بازی بسیار ساده و حوصله سربر به نظر برسد و این آمار و ارقام در مورد بازی کمی برای شما باور نکردنی باشد اما شما بعد از آن که این بازی را برای چند بار انجام دادید و به مراحل بالاتر راه پیدا کردید می بینید که چقدر این بازی مهیج و اعتیاد آور می باشد. شما حتی در این بازی قادر خواهید بود که با جمع آوری پول اتومبیل دلخوه خود را به صورت تخصصی تیونیگ وکنید تا به این صورت قدرت آن افزایش یافته و برای انجام مسابقه در مراحل بالاتر بازی بتواند کارایی بیشتری را از خود در مقابل رقبا به نمایش بگذارد.

وحید بازدید : 30 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (1)

دانلود نرم افزار تغییر تگ فایل های صوتی ویژه مدیران سایت موزیک

شاید شما هم تا بحال سعی کرده باشید تا پیوست ها و برچسب های مختلف یک فایل صوتی را تغییر دهید و یا اینکه آدرس سایت خود را در آن ها برچسب گذاری کنید اما با مشکل روبرو شده باشید، حالا می توانید از نرم افزار iTag Pro 2.0.9 استفاده کنید. ای تگ، یکی از پیشرفته ترین و البته قدرتمندترین اپلیکیشن ها در این زمینه است و میتوان به جرات گفت که رقیب دیگری ندارد و همین موضوع باعث شده است تا ما این نرم افزار را به عنوان پیشنهاد ویژه به شما معرفی کنیم. شاید مهم ترین عواملی که این نرم افزار را محبوب کرده پشتیبانی از : جستجو و نمایش سریع ، امکان ویرایش عنوان ، ویرایش آلبوم و خواننده ، پوشش آسان با لاکی کاور ، امکان ویرایش تگ اکثریت فرمت ها ، امکان شناسایی کاور آلبوم های گم شده و … باشد. از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن کاربردی می توان به تغییر تگ موسیقی بدون نیاز به اینترنت اشاره کرد یعنی می تواند براحتی در حالت آفلاین به صورت فوری این عمل را انجام می دهد.

iTag Pro 2.0.9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقدر از اين وبلاگ لذت برديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1076
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 3,005
  • بازدید سال : 12,348
  • بازدید کلی : 146,869