loading...
بزرگترين مرجع موزيك و فيلم و سريال
وحید بازدید : 26 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی به نام پشیمونم

ترانه سرا: احمد شفیعی / ملودی: شاهین جمشیدپور / میکس تنظیم: فریبرز خاتمی باغلاما: شهرام نورزاده / بک پکر: بهنام حکیم

آهنگ پشیمونم شاهین جمشید پور و فریبرز خاتمی,Shahin jamshidpour and fariborz khatami music pashimonam,

 

——————————————————————————————————————-

لینک دانلود آهنگ عاشقونه با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Shahin Jamshidpour Ft Fariborz khatami – Pashimonam

 ——————————————————————–———————————————-

شعر آهنگ پشیمونم با صدای شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی

نگاهت مثله اون روزا واسه من گرمو عاشق نیست / دیگه هیچی تو این خونه مثه روزای سابق نیست

داره حست عوض میشه بهم هر روز و هر ساعت / یه ذره مهربون تر شو که این سردی نشه عادت

پشیمونم که بد کردم همش از رو جوونی بود / بهم بگو چرا نامت بدون هیچ نشونی بود

کدوم راهو غلط رفتم که تو برگشتنش موندم / کسی که زندگیم بودش چرا از زندگیم روندم

بازم چشامو می بندم که چشمات واقعی تر شه / فریب میدم خودم رو باز یه جوری زندگیم سر شه

یه وقتایی دلم می خواد سرم رو شونه هات باشه / یا گرمایه لبایه من رو برف گونه هات باشه

چقد سردی تو با مردی که میدونی دوست داره / می دونی که یه دیونست می دونی که خود آزاره

تو میری و چقد ساده یه دنیا زیرو رو میشه / یه روز خوب تو این دنیا واسه من آرزو میشه

پشیمونم که بد کردم همش از رو جوونی بود / بهم بگو چرا نامت بدون هیچ نشونی بود

کدوم راهو غلط رفتم که تو برگشتنش موندم / کسی که زندگیم بودش چرا از زندگیم روندم

برچسب ها آهنگ جديد شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی به نام بد کردی , آهنگ شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی به نام بد کردی , دانلود آهنگ جديد از شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی به نام بد کردی , دانلود آهنگ جدید شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی به نام سه ستاره , دانلود آهنگ جدید فریبرز خاتمی و شاهین جمشیدپور , دانلود آهنگ شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی به نام بد کردی , دانلود موزيک جديد از شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی به نام بد کردی , دانلود موزيک جديد شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی به نام بد کردی , دانلود موزيک شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی به نام بد کردی , شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی دانلود موزیک پشیمونم , شعر آهنگ پشیمونم شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی , عکس شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی در آهنگ بد کردی , فریبرز خاتمی و شاهین جمشیدپور دانلود آهنگ پشیمونم , موزيک جديد شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی به نام بد کردی , موزيک شاهین جمشیدپور و فریبرز خاتمی به نام بد کردی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهسا دختر ایرونی در تاریخ 1393/01/31 و 10:04 دقیقه ارسال شده است

سلام

مطالبتو دوست دارم

اگه دوست داشتی سایت منو با نام ♥♦♥ دختر ایرونی ♥♦♥ لینک کن و بعد بگو با چه نامی لینکت کنم.

5CHAR.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقدر از اين وبلاگ لذت برديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1076
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 1,598
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,873
  • بازدید ماه : 5,155
  • بازدید سال : 14,498
  • بازدید کلی : 149,019