loading...
بزرگترين مرجع موزيك و فيلم و سريال
وحید بازدید : 19 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام ادعای عشق با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه : مهرزاد امیر خانی)

Morteza%20Pashaei%20 %20Mesle%20Shishe دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام ادعای عشق

 

-

——————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Morteza Pashaei – Edeaye Eshgh

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Morteza Pashaei – Edeaye Eshgh

————————————-

متن آهنگ مرتضی پاشایی به نام ادعای عشق

من اونیم که سایه هم نداشت

دلش رو توی کوچه جا گذاشت

همون که تو دلش غم ها رو کاشت

غیر از این سکوت چیزی برنداشت

من اونیم که گریه میکنه

همون که بغض رو ول نمیکنه

هم اون که هیچکی باورش نکرد

اشکو عاشق اون نمیکنه

**********

صدام که سر به آسمون کشید

دلای عاشقا به این جنون کشید

خدا ببخشه اونو که نموند

که قلب سادمو اون بخون کشید

عشق ادعا سرش نشد

آخرش نشد که یاد من بره

آسمونا باورش نشد

کبوترش نشد دوباره بپره

**********

من اونیم که خیره رو دره

خوشی شو میده غصه میخره

که حالش از همیشه بدتره

دل نمیده و دل نمی بره

کسی که با کسی قدم نزد

تو خونه عکسی غیر غم نزد

سری به قلب عاشقم نزد

اون که رو دلم زخم کم نزد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقدر از اين وبلاگ لذت برديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1076
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 620
  • بازدید ماه : 3,902
  • بازدید سال : 13,245
  • بازدید کلی : 147,766