loading...
بزرگترين مرجع موزيك و فيلم و سريال
وحید بازدید : 23 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 اهنگ جدید علی اصحابی به نام سکوت مطلق با دو کیفیت متفاوت به همراه متن آهنگ

دو آهنگ جدید علی اصحابی به نامهای سکوت مطلق و خوب یا بد

————————————–

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

ali ashabi – sokote motlagh

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

ali ashabi – sokote motlagh 

_____________

متن آهنگ

این خونه تورو حس قشنگ تورو

کم داره نرو دیوونه نشو

دیوونه نشو هر روز شبتو

با گریه سر نکن که من عاشقتم

میترسم از این سکوت مطلق تو

با و حرفی بزن منو رها کن از این همه غم

این خونه تورو حس قشنگ تورو

کم داره نرو دیوونه نشو

تا اینکه یک شب بی هوا

من غرق بارونت شدم

با بوی عطرت بوی یاس بی خود شدم من از خودم

با گریه میخوابیدم

با گریه بیدار میشدم

____________

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقدر از اين وبلاگ لذت برديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1076
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 966
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,241
  • بازدید ماه : 4,523
  • بازدید سال : 13,866
  • بازدید کلی : 148,387