loading...
بزرگترين مرجع موزيك و فيلم و سريال
وحید بازدید : 27 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی اصحابی و امین عطایی بنام شب اول جدایی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه : مهرایین | موزیک : علی علایی | تنظیم , میکس و مسترینگ: امیر اسید)

Ali Ashabi علی اصحابی و امین عطایی بنام شب اول جدایی

 

-

—————————————–

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

———————————————–

شب اول جدایی مثل هر بار

نمی خواستم حرفاتو جدی بگیرم

گفتم آروم میشی فردا برمیگردی

گفتی احساسمو از تو پس میگیرم

شب اول جدایی مونده بودم

 

بین عشق تو و این غرور بی جا

یه دلم میگفت نمیره نمی تونه

یه دلم میگفت نزار بره از اینجا

هفته ها رفت و دیگه فردا نیمومد

مدت زیادی چشماتو ندیدم

ماه و سالشم گذشت تو فکر فردا

بی تو یک عمره که انتظار کشیدم

 

بعضی وقتا به خودم میگم که ای کاش

به تو اون شب یکم اعتنا می کردم

که حالا تنها نمونم بی تو هر شب

همه لحظه هامو دنبالت بگردم

——————————-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط robotblog در تاریخ 1393/02/03 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

(ارسال کامنت گروهی)
ارسال ده ها کامنت در دقیقه به صورت اتوماتیک
با سرعت وبلاگتان را به بقیه معرفی کنید!

http://robotblog.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقدر از اين وبلاگ لذت برديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1076
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 479
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 754
  • بازدید ماه : 4,036
  • بازدید سال : 13,379
  • بازدید کلی : 147,900