loading...
بزرگترين مرجع موزيك و فيلم و سريال
وحید بازدید : 14 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی با من از عشق بگو
دانلود فیلم ایرانی جدید و بسیار زیبای با من از عشق بگو محصول ۱۳۹۲ با لینک مستقیم
هم اکنون از وحيد دانلود  موزیک دریافت کنید و لذت ببرید

 

Ba%20Man%20Az%20Eshgh%20Bego دانلود فیلم ایرانی با من از عشق بگو

 

 

بازیگران فیلم با من از عشق بگو :

مهران احمدی، امیرحسین رستمی، نرگس محمدی، محمدرضا داودنژاد، مجید مشیری، آرام یوسفی نیا، امین ایمانی و با حضور علی برجسته و …
خلاصه فیلم با من از عشق بگو :

داستان زندگی نیما را روایت می کند که پس از آزاد شدن از زندان متوجه مریضی نامزد سابقش می شود. در همین حین با پیدا شدن کیف فرزاد که از قضا مبلغ قابل توجهی در آن قرار دارد اتفاقاتی برای نیما رخ می دهد که …

 

DL دانلود فیلم ایرانی با من از عشق بگو دانلود با لینک مستقیم : Download

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقدر از اين وبلاگ لذت برديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1076
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 624
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 899
  • بازدید ماه : 4,181
  • بازدید سال : 13,524
  • بازدید کلی : 148,045