loading...
بزرگترين مرجع موزيك و فيلم و سريال
وحید بازدید : 28 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهرام شکوهی به نام منو تو و سال نو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : فرزاد حسنی / موزیک و تنظیم : میلاد ترابی)

 

0c6238e392796c58bbd3b2a7e619634f دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی به نام منو تو و سال نو

-

————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Shahram Shokoohi – Mano To O Sale No

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Shahram Shokoohi – Mano To O Sale No

———————————–

متن آهنگ جدید شهرام شکوهی به نام منو تو و سال نو

یه روزی میگفتم میشه با تو بود

میشه بی خجالت بهت فکر کرد

میشه اسم کوچیکتو ساده گفت

قدم زد کنارت به عنوان مرد

تو هرچی ازم دور تر میشدی

من انگار بیشتر عاشقت میشدم

تو این عشق وجدان تو راحته

من اینکارو کردم خودم با خودم

خدایا یکی تو گریه بهت رو زده

سپرده دوتامونو دست شما

خدایا مگه میشه امسال با بغض تحویل شه

یکاری کن خوب شه حال ما

نه چیزی به جز تو منو میگرفت

نه بی فکر تو تو قلبم آزاد بود

همه سالوبا درد تو سوختم

مگه میشه بی درد تو شاد بود

نموندی عذابم رو کمتر کنی

نرفتی که با رفتنت خو کنم

گناهم چیه این شب سال نو

باید عطر جاموندتو بو کنم

خدایا یکی تو گریه بهت رو زده

سپرده دوتامونو دست شما

خدایا مگه میشه امسال با بغض تحویل شه

یکاری کن خوب شه حال ما

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقدر از اين وبلاگ لذت برديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1076
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 639
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 914
  • بازدید ماه : 4,196
  • بازدید سال : 13,539
  • بازدید کلی : 148,060