loading...
بزرگترين مرجع موزيك و فيلم و سريال
وحید بازدید : 25 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ دوست دارم از سامان جلیلی

دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی سامان جلیلی به نام دوست دارم

ترانه سرا: امید علیجانی / ملودی: سامان جلیلی / گیتار: کیان دارات / میکس و تنظیم: حامد برادران

آهنگ دوست دارم سامان جلیلی,سامان جلیلی دوست دارم,saman Jalili Music Doset Daram Cover,

 

——————————————————————————————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Saman Jalili – Doset Daram

 ———————————————————————–———————————————-

شعر آهنگ دوست دارم با صدای سامان جلیلی

دنبال یه حرف تازه توی رویای تو بودم / واسه ابراز علاقم این ترانه رو سرودم
تـو عبور واژها که پشت هم پیش میگشتم / آخرش رسید به این حرف دوست دارمو نوشتم
دوست دارمو نوشتم / من دوست دارم قدره
آسمون پر ستاره / جوری که سمت تو میام
بـی ارده بی اشاره بـی اراده بی اشاره / من دوست دارم قدره
قدری که تو نمیدونی قدری که بگم تا ابد /  توی خاطرم میمونی توی خاطرم میمونی
سمت من نونه رفته تیر عشق تو عزیزم / دخل من اومده انگار بسته شد راه گریزم
عشق من یکی یدونس اصلانم همتا نداره / تا همیشه مثل بارون روی دل تو می باره
روی دل تو می باره ….


I was after a new word in your dream
To express my interest I composed this poem
In passing of words that I kept looking for it
It ended to this letter, I wrote I love you
I wrote I love you
I love you like
The full of stars sky
In a way that I come toward you
Without animus and suggestion
I love you in a way
In a way that you have no idea
In a way that I would say you’ll stay in my memory forever
You’ll stay in my memory
The arrow of your love is pointed toward me, my dear
It’s like it’s end of me, my loophole has been closed
My love is uniqe and there is nothing like that
It’ll rain over your heart forever
It’ll rain over your heart

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقدر از اين وبلاگ لذت برديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1076
  • کل نظرات : 87
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 825
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,100
  • بازدید ماه : 4,382
  • بازدید سال : 13,725
  • بازدید کلی : 148,246